GOTLAND

Hej hej!
Nu har vi kommit hem igen efter en mysig helg på Gotland. Det kom så mycket folk och gratulerade mig på min 25-årsdag på söndagen, det hade jag verkligen inte räknat med och det var så kul att träffa alla. Tack för en fin födelsedag! ♥
Istället för att ta båten över till ön i fredags så tog vi denna gång direktflyg från Göteborg, gud va smidigt det var! Tre timmar tog det att ta sig från frukostbordet hemma i Uddevalla till pappas balkong hemma i Lärbro, det kommer vi göra fler gånger. Här kommer lite bilder från helgen som gick.

Daniel på Säve flygplats.


I propellerplanet.


På kvällen 1 maj åkte vi ut till Bläse och såg majbrasa. 





Körde förbi pappas jobb där Daniel fick sig en rundvandring och fick lära sig aaallt om kalkproduktion.

På lördagen tog vi över köket hemma hos farmor och lagade biskvier och drömmar. Farmor tvingade på Daniel ett förkläde och han blev helt svettig när han förstod att detta skulle hamna på bloggen, "vad ska grabbarna tro?!".





Farmor och farfar! Farfar är på benen igen och har fått flytta hem.


Pappa och Sutjai i deras nybyggda uterum.


Pappa och Danne dricker whiskey.


På lördagskvällen blev vi bjudna på grillat hemma hos Angelica, Olle och Mira. Där jämförde vi magarna där Angelica nu är i vecka 29 och jag i 36.





Mamma skär upp smörgåstårta.





Farfar tog sig en rök.


Igår när vi landade i Göteborg passade vi på att åka och hälsa på Niklas och Frida och sen tog vi en liten sväng på IKEA. Idag skall jag iväg på sista föräldragruppen där vi skall snacka amning.

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: elin hejdenberg

Dina farföräldrar är så himla goa!

2010-05-04 @ 19:51:29
URL: http://elinhejdenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0