Kom nu lilla ♥

Hej vänner!

Det blev ingen bebis denna helgen heller, som ni ser på nedräkningskalendern är det bara två ynka dagar till beräknad förlossning och jag går runt och letar efter små tecken på att det skall vara dags hela tiden men det händer inte mycket. Har börjat känna av foglossningen igen och korsryggen/svanken börjar bli trött vilket gör att jag sover ganska dåligt på natten men annars har jag absolut inget att klaga på, har haft en otroligt fin graviditet. Jag har gått upp 11 kilo vilket kunde vara mycket värre, mamma small ju upp 25! Har inte heller några problem med svullna fötter eller fingrar....än.

Helgen har varit lugn och skön. Vi har grillat i den nya grillen, jag har målat en vagga som vi fått av mamma som bebisen skall ha i sommarstugan och så har jag planterat om lite blommor. I lördags blev vi hembjudna till Niklas och Frida på grillkväll på deras nya lantställe, det var riktigt mysigt och jag ser framemot många liknande kvällar i sommar. 


 













Jag fick ytterligare ett brev från norska NAV i fredags om att jag skulle komplettera med två lönespecifikationer från september förra året och nu maj detta året, men det är månader då jag inte haft någon inkomst och jag kan därför inte redovisa nåt. Det blir tredje gången jag måste förklara detta för dom nu, vad är det dom inte fattar? Sicket krångel. Så förutom att måla klart kistan och fixa lite idag så skall jag ringa ett mycket argt samtal till NAV Internationellt och se till att jag får mina pengar nån j*kla gång, grr.

Puss & kram Lisen
  


Kommentarer
Postat av: Anna Bergman

Hoppas den lilla vill komma snart.

Lycka till när det är dags!



Kram Anna

2010-06-01 @ 08:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0