Pimp my shoes

Såg en tjej för ett tag sedan som hade ett par svarta ballerinaskor med nitar på som jag tyckte var så snygga. Jag har letat med ljus och lykta men inte funnit några som ens liknar dom jag såg. Så idag hittade jag ett par svarta på Din Sko och valde att pimpa dom själv med nitar från Panduro för 16 kr. Eller egentligen är det mer diamanter än nitar och inte riktigt vad jag hade i tanken men resultatet blev ändå ganska fint tyckte jag. Tills jag får för mig att slita bort dom.




             


Kommentarer
Postat av: Sarah

Vad du kan!

2010-05-26 @ 16:23:04
URL: http://gundel.blogg,se
Postat av: birgitta

Du är kreativ och ekonomisk och med ett jättefint resultat

2010-05-26 @ 21:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0