Splash

Ja, jag får nog hålla med Rille om att bloggen liknar en ketchupflaska. Mellan torsdag och söndag händer det ingenting men sen när måndagen kommer så kommer allt ut i en explosionsartad splash. Anledningen är att vi oftast hänger på landet mellan fredag och söndag och där finns knappt täckning till mobilen vilket kan vara riktigt skönt faktiskt.




Vi packade väskan och åkte ut till Lysekil redan i torsdags när Daniel slutade jobbet och har varit där hela helgen. Tyvär har västkusten bara blivit bjuden på en enda solig dag och jag har mestadels legat inne och läst bok till skillnad från Daniel som grejat en massa i skogen och hjälpt till att lägga tak. 

Passade på att få lite färg på min genomskinliga kropp då solen tittade fram.



Nu är det bara två ynka veckor kvar till beräknad förlossning men jag önskar värkarna startade idag, I`m ready for some pain! Give me, hit me! Längtan efter den lilla bebisen är obeskrivligt stark.






Idag bjuds det inte heller på någon sol så planen är att tvätta, stryka, posta brev, putsa fönster, laga mat och packa bb-väskan. Oj vilken stressig vardag jag har! Nej just nu går jag bara runt här och släpar och njuter av den sista tiden som icke-mamma, när bejban kommer är det ju till att ta farväl till sofflocket.

Kram på er! Lisen


Kommentarer
Postat av: Sarah

Snygg du är! Och inte det minsta tjock...

Förutom magen. Här skiner solen och jag tror den har gjort det hela dagen, fast jag sov mellan 8-13 :)

2010-05-17 @ 17:59:17
URL: http://gundel.blogg.se/
Postat av: Lina

Du är så vacker!!

Åhh nu får fina bebisen komma!

Puss

2010-05-20 @ 00:58:22
URL: http://linaishav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0